Rozszerzenie formularza kontaktowego, czyli jak zwiększyć ilość leadów w Google Ads

Korzystając z systemu reklamowego Google Ads służącego promocji usług, reklamodawcy powinni zacząć od wyznaczeniu celu kampanii reklamowej. Jego zdefiniowanie po upływie pewnego czasu pozwoli ocenić, czy działania marketingowe generują oczekiwane efekty.

Bardzo popularnym i często stosowanym w kampaniach reklamowych Google Ads celem jest uzyskanie od potencjalnego klienta jego danych do kontaktu, czyli inaczej tak zwanego leadów. Kiedy ktoś przekazuje swoje dane, zgadza się na kontakt z reklamodawcą. Zdecydowanie się na to oznacza, że oferta musiała być wystarczająco atrakcyjna, a kampania reklamowa skuteczna. Reklamodawca może wysłać wiadomość lub zadzwonić do takiej osoby, mając nadzieję, że najprawdopodobniej zostanie ona jego klientem.

Formularz kontaktowy a leady

Na stronach internetowych pozyskiwanie danych do kontaktu od użytkowników wykazujących zainteresowanie ofertą zwykle ma miejsce przy użyciu formularza kontaktowego. Niestety nie zawsze wypełnienie go jest łatwe na różnych mobilnych urządzeniach. Może to działać niekorzystnie i spowodować, że zniechęcony klient nie zostawi danych. W ten sam sposób może postąpić więcej potencjalnych i w takim przypadku niedoszłych klientów.

Czym jest rozszerzenie formularza kontaktowego

Dobrze zadbać o to, żeby mobilne urządzenia również służyły zbieraniu leadów. Metodą na to jest rozszerzenie formularza kontaktowego, które może zwiększyć jego skuteczność i pomóc łatwiej zdobywać kontakty do ewentualnych klientów.

Rozszerzenie formularza kontaktowego działa tak, że internauci wykorzystujący wyszukiwarkę Google mogą bez wchodzenia na internetową stronę przesłać zapytanie do danej firmy. Znacznie skraca to czas i proces uzyskiwania danych kontaktowych, ponieważ wypełnienie formularza kontaktowego jest znacznie łatwiejsze, co może przełożyć się na zdobywanie większej liczby kontaktów do prawdopodobnych klientów.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *